کد خبر: ۲۵۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
معاون عملیات سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به ۱۴۶ نفر در برف و کولاک ۲ استان خبر داد.
ناطقان: محمدباقر محمدی از امدادرسانی به ۱۴۶ نفر در برف و کولاک ۲ استان خبر داد و گفت: با تلاش امدادگران و نجات‌گران هلال‌احمر در ۱۲ ساعت گذشته، در ۳ محور کوهستانی استان‌های آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی عملیات‌هایی صورت گرفت.

وی ادامه داد: در این عملیات‌ها ۵ نفر به مناطق امن و ۱ نفر هم به مرکز درمانی منتقل شد. همچنین ۴۷ دستگاه خودرو نیز از برف رهاسازی شد.

محمدی با اشاره به حضور ۵ تیم عملیاتی شامل ۲۳ امدادگر در این عملیات‌ها، گفت: در این مدت ۸ بسته غذایی، ۲۴ بطری آب‌معدنی و ۲۴ بسته بیسکوئیت میان حادثه‌دیدگان در برف و کولاک توزیع شده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات در پایان از مردم خواست در صورت قرار گرفتن در وضعیت‌های اضطراری عمومی و پیچیده انواع حوادث و سوانح طبیعی، غیرطبیعی و انسان‌ساخت، با شماره ۱۱۲ مرکز پاسخ‌گویی به کمک اضطراری سازمان امداد و نجات تماس گیرند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین