کد خبر: ۲۶۰۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
باشگاه استقلال در بیانیه ای عجیب از صداوسیما و به طور مشخص برنامه فوتبال برتر خواست برای سایر تیم ها حاشیه درست کند!
ناطقان: ظاهرا مسئولان باشگاه استقلال عمدا نمی خواهند تیم شان روی آرامش را بببیند. پس از سالها چشم انتظاری هواداران این تیم، بالاخره آبی ها به صدر جدول رسیده اند، تیم به ثبات رسیده، نیمکت خوبی دارد و نتیجه هم می گیرد. خبری هم از فشار هواداران نیست و سایه استراماچونی هم روی سر فکری سنگینی نمی کند، اما مسئولان باشگاه استقلال که ظاهرا به این شرایط عادت ندارند در بیانیه ای عجیب برنامه فوتبال برتر از شبکه سوم سیما را تحریم کرده و عجیب تر این که درخواست بی سابقه ای را از این برنامه مطرح کردند.



درخواست عجیب استقلال از صداوسیما: برای بقیه هم حاشیه درست کنید!

در بخشی از این بیانیه که آکنده از کلمات قلنبه سلنبه است، آمده است: ...انتظار می‌رود در راستای رفع دغدغه هواداران همه تیم‌ها و برای تبرئه خود از اتهام حاشیه‌سازی برای استقلال، به مشکلات مدیریتی تیم‌های دیگر نیز ورود کرده (!) و برای صیانت از "قلم"، حفاظت از "کلام" و حراست از "تصویر" شفاف‌سازی کند.

این که یک باشگاه رسما از صداوسیما بخواهد با بیان مشکلات سایر تیم ها برای آنها ایجاد حاشیه کند، در تاریخ فوتبال ایران بی سابقه و دارای چنان طنز تلخی است که در کلام نمی گنجد!

در پاسخ به این بیانیه تنها می توان گفت که نه برنامه فوتبال برتر و نه هیچ برنامه دیگری توان و ظرفیت حاشیه سازی به اندازه خود مسئولان باشگاه استقلال را ندارد! چندی پیش بود که یک استوری ساده از میلیچ با بیانیه ای سنگین از سوی باشگاه روبرو شد که در نهایت بازیکن خارجی استقلالی ها تصمیم به ترک شبانه ایران گرفت و یک ستاره موثر و کارآمد از جمع این تیم خارج شد. بیانیه ای بیهوده و بی فایده که میلیچ را عصبانی کرد و اساسا نیازی به آن نبود چرا که مساله قابلیت حل درون خانوادگی را داشت.

تیم های بزرگ و پرطرفدار نه فقط در ایران بلکه در سراسر دنیا با مشکل حاشیه روبرو هستند و این بخش جدانشدنی فوتبال است. نبود حاشیه در تیم های بزرگ بی معناست و نمی توان جلوی آن را گرفت اما می توان آن را به درستی مدیریت کرد تا آسیب های کمتری به دنبال داشته باشد. در بیانیه باشگاه استقلال عبارت "دیگر باشگاه ها" واضح و روشن نیست، اما اگر منظور باشگاه استقلال رقیب سنتی آنها پرسپولیس است که این تیم به اندازه کافی حاشیه های مربوط به اختلاف کادر فنی با هیات مدیره، سریال های نود شبی رسول پناه، نیمکت خالی، جدایی بازیکنان و ... را دارد و دیگر بیشتر از این نمی توان برایش حاشیه متصور شد. سایر باشگاه ها نیز طبیعتا به اندازه دو باشگاه پرسپولیس و استقلال طرفدار ندارند و طبیعتا مشکلات شان کمتر است و همان حاشیه های اندک نیز کمتر زیر ذره بین قرار می گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین