کد خبر: ۲۶۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
سرمربی تیم فوتبال جوانان فولاد خوزستان در پی انتقاد از مدیرعامل باشگاه، احضار شد.
ناطقان: محمود جادری سرمربی تیم فوتبال جوانان فولاد خوزستان، پس از انتقاد بر وضعیت موجود در آکادمی این باشگاه  در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفت.

این مربی که به همراه تیم جوانان این باشگاه، هفت عنوان قهرمانی و سه نایب‌قهرمانی به دست آورد، باید در خصوص صحبت‌های خود پاسخگوی مسئولان باشگاه فولاد باشد.

باشگاه فولاد خوزستان اما، در واکنش به این رخداد اطلاعیه‌ای را در راستای واکاوی موضوع و شفاف‌سازی صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است که  محمود جادری به دلیل عدم رعایت مفاد آیین نامه اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده شده و علی رغم اعلام ایشان در صفحه مجازی شخصی مبنی بر برکناری، تا این لحظه تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده و تا زمان اعلام رای نهایی فعلاً از سرمربیگری تیم جوانان فولاد تعلیق می باشند.لازم به ذکر است، توضیحات بیشتر در این خصوص پس از تشکیل جلسه کمیته انضباطی باشگاه ارایه خواهد شد.

تیم جوانان فولاد خوزستان از هفته چهارم لیگ برتر جوانان کشور سه شنبه در یک بازی حساس به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت.

این تیم تا پایان هفته سوم با هفت امتیاز در صدر جدول قرار داشت.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین