کد خبر: ۲۶۰۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
رئیس پلیس راهور تهران گفت: کار سرباز ما کاملاً درست و برگرفته از قانون بود و سرباز نباید به خودرویی که فاقد مجوز بود اجازه تردد در خط ویژه می‌داد. ما مستندات مبنی بر برخورد فیزیکی نماینده با سرباز پلیس راهور داریم.
ناطقان: رئیس پلیس راهور تهران گفت: کار سرباز ما کاملاً درست و برگرفته از قانون بود و سرباز نباید به خودرویی که فاقد مجوز بود اجازه تردد در خط ویژه می‌داد. ما مستندات مبنی بر برخورد فیزیکی نماینده با سرباز پلیس راهور داریم.


ترافیک نمایه


سردار محمدحسین حمیدی، درباره اخبار و فیلم منتشر شده مبنی بر سیلی زدن یک نماینده مجلس به صورت سرباز راهور در خط ویژه، اظهار کرد: کار سرباز ما کاملاً درست و برگرفته از قانون بود و سرباز نباید به خودرویی که فاقد مجوز بود اجازه تردد در خط ویژه می‌داد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: مستنداتی مبنی بر برخورد فیزیکی نماینده با سرباز پلیس راهور داریم که کاملاً کفایت می‌کند و باید ببینیم مرجع قضائی در این رابطه چه تصمیم‌گیری خواهد کرد.


وی یادآور شد: مستندات خود را نیز در این رابطه به مرجع قضایی ارسال کرده‌ایم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین