کد خبر: ۲۶۱۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
فرماندار تهران با تاکید بر پیگیری جمع آوری کودکان کار در سطح پایتخت بویژه در محله هرندی از جمع آوری ۱۰ هزار معتاد متجاهر و نگهداری آنها در کمپ های مختلف خبر داد.
ناطقان: عیسی فرهادی در تشریح روند اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر و کودکان کار در سطح شهر تهران، گفت: جمع آوری معتادان متجاهر همچنان ادامه دارد و وضعیت خوبی دارد، به شکلی که بالغ بر ۱۰ هزار نفر جمع آوری شده اند و در کمپ های مختلف در سطح استان تهران نگهداری می شوند؛ البته متولی این بحث بهزیستی است و جمع آوری هم توسط نیروی انتظامی انجام می شود؛ در مجموع طرح به خوبی پیش می رود.

وی افزود: در مورد کودکان کار هم اقدام بهزیستی مطلوب است و کار تداوم دارد. در حال حاضر بهزیستی برای حدود ۱۰۰ کودک که به صورت رسوبی هستند و خانواده آنها سراغشان نرفته اند و بیشتر هم از اتباع کشورهای دیگر هستند، اقدامات لازم را پس از جمع آوری آنها انجام می دهد.

وی ادامه داد: درباره محله هرندی نیز به صورت ویژه ستادی تشکیل شده است که متولی آن مشخص و دستگاه های مختلف در حوزه های سیاسی و اجتماعی فرمانداری مشخص شده اند. محلی هم با شهرداری تهران برای پیگیری کار توافق شده است. از سوی دیگر خوشبختانه سپاه حضرت رسول نیز پای کار آمده و فعال است و سازمان تبلیغات نیز در بحث استفاده از ظرفیت ائمه جماعات کار می کند و طلبه های جوانی هم در آنجا مستقر شده اند. بی تردید برای مباحثی همچون اشتغال هم باید کار ویژه ای انجام شود که در این راستا کمیته امداد، اداره کار و وزارت صمت باید به موضوع ورود پیدا کنند.

فرماندار تهران تاکید کرد: شهروندان تهرانی اطمینان داشته باشند طرح جمع آوری معتادان متجاهر و کودکان کار با جدیت به ویژه در محله هرندی پیگیری خواهد شد و اجازه تغییر دوباره چهره شهر را نخواهیم داد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین