کد خبر: ۲۶۱۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
در ایستگاه ۲۱سفر‌های استانی رئیس قوه قضاییه، ۳۰۰زندانی در گیلان آزاد شدند.
ناطقان:  همزمان با سفر استانی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به گیلان و در ادامه سیاست های حبس زدایی و خلوت کردن زندان ها در قوه قضاییه، 300زندانی آزاد شدند.
 

Image result for آزادی



سفرهای استانی رئیس عدلیه در حالی به ایستگاه بیست و یکم رسید که برنامه های اصلی و جنبی آن دست آوردهای قابل توجهی داشته است؛ در این سفرها علاوه بر سرکشی رئیس دستگاه قضا از بخشهای مختلف دادگستری استانها و گفت و شنود با مدیران، قضات و کارکنان دادگستری، اقدامات ویژه ای مثل توجه به مشکلات بخش تولید، دیدار با اقشار مختلف مردم و آزادی زندانیان نیز رقم می خورد و حالا در حین سفر استانی به گیلان 300زندانی آزاد شدند.
 
بر این اساس با همکاری و برنامه ریزی ستاد دیه کشور بیش از 40زندانی جرائم غیر عمد و حدود 90نفر از زندانیان جرائم عمد خرد با کمک ستاد اجرایی و تعدادی نیز با استفاده از ظرفیت قانونی مرخصی پایان حبس آزاد شده و به آغوش خانواده های خود باز گشتند.
 
قوه قضاییه در دوره تحول، سیاست حبس زدایی و خلوت کردن زندانها را با سرعت بیشتری پیش برده و اخیرا نیز بر اساس دستورالعمل حجت الاسلام والمسلمین رئیسی طرح بزرگِ پایش و بررسی وضعیت زندانیان در کل زندان های کشور انجام شده تا هر فردی که وجود او در زندان ضروری نبوده و برای جامعه نیز خطری ندارد با رعایت شرایط و ضوابط قانونی آزاد شود.
منبع: سیمرغ
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین