کد خبر: ۲۶۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰
پسر 5 ساله به علت گیرکردن در پشت بخاری گازی و باز شدن شیلنگ گاز و بروز آتش سوزی ، جان خود را در بین شعله های آتش از دست داد.
ناطقان:  سرهنگ جمشید باقری افزود: پس از دریافت گزارش یک مورد آتش سوزی در یکی از نقاط شهر همدان و جان باختن کودک پنج ساله تیم های پلیس در سر صحنه حضور یافتند.


Image result for آتش سوزی




وی با بیان اینکه تیم های آتش نشانی نیز با حضور به موقع در محل آتش را مهار کردند توضیح داد: پسر پنج ساله به همراه خواهر 2 ساله در طبقه دوم یک خانه در حال بازی بودند که یکی از وسایل بازی به پشت بخاری گازی می افتد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان اضافه کرد: پسر خردسال برای برداشتن وسیله بازی به پشت بخاری رفته که در این هنگام پشت بخاری گیر کرده و از سوی دیگر به علت استاندارد نبودن بست و اتصالات گاز، شیلنگ نیز باز شده و سبب بروز آتش می شود.
سرهنگ باقری ادامه داد: مادر این خانواده در مغازه حاشیه حیاط این منزل مسکونی حضور داشته و پس از حضور در خانه متوجه آتش سوزی و مرگ فرزندش شده و موضوع را به عوامل آتش نشانی اطلاع رسانی می کند
برچسب ها: مرگ ، آتش سوزی ، کودگ ، همدان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین