کد خبر: ۲۶۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
فرمانده انتظامی استان از کشف شمش طلای قاچاق یک کیلوگرمی با ارزشی بیش از 10 میلیارد ریال خبر داد و گفت: در این رابطه 4 نفر دستگیر و به پلیس امنیت منتقل شدند.
ناطقان: عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کرج با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال شمش طلای یک کیلوگرمی قاچاق از استان تهران به استان البرز مطلع شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: بلافاصله ماموران با انجام اقدامات پلیسی خودرو حامل شمش طلا را شناسایی و با ردزنی آن در منطقه جهانشهر کرج، با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه 4 نفر را که در حال معامله شمش طلای قاچاق بودند دستگیر و به پلیس امنیت منتقل کردند.

محمدیان با اشاره به توقیف 2 خودروی متهمان، اظهار کرد: مأموران در بازرسی از خودروهای توقیفی، یک شمش طلای یک کیلو گرمی قاچاق به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال کشف کردند.

وی در پایان تصریح کرد: نیروی انتظامی برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق را در اولویت کاری خود قرار داده و از شهروندان درخواست دارد در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان، موضوع را از طریق شماره تلفن 110به پلیس اطلاع دهند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین