کد خبر: ۲۶۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه گفت: چهار کوهنورد که در ارتفاعات پروآ گرفتار شده بودند پس از ساعت‌ها تلاش امدادگران از خطر نجات یافته و تحویل خانواده‌هایشان شده‌اند.
ناطقان: به نقل از جمعیت هلال احمر کرمانشاه، فرزین معتمدی  با تشریح عملیات نجات چهار کوهنورد گرفتار در پروآ، اظهار داشت: به محض اعلام وضعیت اضطراری برای این کوهنوردان و از آنجایی که حال یک نفر از آنان اعلام وخیم گزارش شد تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر بیستون به همراه بالگرد امدادرسانی اورژانس به منطقه اعزام شد.

وی ادامه داد: به علت نامساعد بودن شرایط جوی و بارش برف سنگین بعد از پیاده کردن نیرو‌های عملیاتی توسط بالگرد عملیات جستجو از ساعت ۱۳ روز چهارشنبه ۲۲ بهمن آغاز و پس از ۶ ساعت تیم امداد و نجات کوهستان مستقر در بیستون توانست دو فرد را یافته و به دامنه کوه انتقال و تحویل خانواده‌هایشان دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه همچنین از ادامه جستجو به صورت همزمان در نقاط دیگر خبر داد و تصریح کرد: همزمان در ساعت چهار بامداد امروز بعداز ۶ ساعت عملیات جستجوی شبانه ۲ کوهنورد باقی‌مانده نیز توسط تیم واکنش سریع به سلامت به پایین دامنه کوه هدایت و به خانواده‌هایشان تحویل داده شدند.
منبع: فارس
برچسب ها: کوهنورد ، گرفتار ، پروآ
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین