کد خبر: ۲۶۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
اولین روز هفته برای فعالان بازار ارز، با افزایش نرخ دلار و یورو در صرافی‌های مجاز همراه شده است. این در حالی است که دلار آمریکا بازار آزاد، در کانال بیست و پنج هزار تومانی در نوسان است.
ناطقان:  در معاملات امروز (شنبه بیست و پنجم بهمن ماه ۹۹) بازار ارز، بهای دلار و یورو با افزایش نرخ رونمایی شده است.

قیمت دلار در بازار امروز شنبه ۲۵ بهمن ماه ۹۹/ عبور یورو از مرز ۳۰ هزار تومان/ گرانی دلار با چاشنی درهم؟!

به گونه‌ای که هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ ۲۴۴۸۰ تومان از مردم خریداری می‌شود و در مقابل با افزایش ۲۸۰ تومانی نسبت به روز پنج شنبه، به قیمت ۲۴۹۸۰ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می‌شود.

همچنین در این صرافی ها، هر اسکناس یورو به نرخ ۲۹۷۷۰ تومان از مردم خریداری می‌شود و در مقابل به قیمت ۳۰۲۷۰ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می‌شود که نسبت به پایان هفته قبل، ۳۲۰ تومان گران‌تر شده است.

به گفته فعالان بازار ارز، یکی از دلایل اصلی رشد نرخ ارز، افزایش نرخ حواله درهم در بازار است. درهم در انتهای هفته گذشته به بالای مرز حساس ۷ هزار تومانی رفت. به باور تحلیل‌گران فنی، عبور درهم از این مرز نقش زیادی در بالا رفتن انتظارات افزایشی بازیگران بازار ارز داخلی داشت.

منبع: تابناک
برچسب ها: قیمت ، دلار ، بازار ، ناطقان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین