کد خبر: ۲۶۳۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
در پی تلاش ها و پیگیری مستمر سفارت جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو و سرکنسولگری کشورمان در حیدر آباد و همکاری مقامات هندی، چهار ایرانی زندانی در زندان مرکزی ایالت بنگلور هند روز جمعه اول اسفند۱۳۹۹ ، پس از انتقال به دهلی با پرواز ماهان به آغوش خانواده های خود بازگشتند.
ناطقان: در پی تلاش ها و پیگیری مستمر سفارت جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو و سرکنسولگری کشورمان در حیدر آباد و همکاری مقامات هندی، چهار ایرانی زندانی در زندان مرکزی ایالت بنگلور هند روز جمعه اول اسفند۱۳۹۹  ، پس از انتقال به دهلی با پرواز ماهان به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

Image result for زندانی ایرانی در هند آزاد شد

 از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، علی چگنی سفیر جمهوری اسلامی ایران در هند با اعلام این خبر  افزود: این دومین گروه از زندانیان و بازداشت شدگان ایرانی است که طی یک ماه گذشته آزاد و به کشور بازگشته اند.

تعداد ۱۵ ماهیگیر ایرانی بازداشت شده نیز در نوبت قبلی آزاد و به کشور بازگشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین