کد خبر: ۲۶۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
سازمان هوانوردی فدرال آمریکا شرکت هواپیمایی بوئینگ را جریمه کرد.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری فرانسه، سازمان هوانوردی فدرال آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد شرکت هواپیمایی بوئینگ را به علت نقص‌های گوناگون در ایمنی پرواز، ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار جریمه کرده است.

بنابر اعلام سازمان هوانوردی فدرال آمریکا، ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار از مجموع ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار جریمه‌ای که برای شرکت هواپیمایی بوئینگ در نظر گرفته شده، به علت اجرا نکردن برخی شرایط توافقی است که به سال ۲۰۱۵ بر می‌گردد.

سازمان هوانوردی فدرال آمریکا، از شرکت هواپیمایی بوئینگ به علت اعمال فشار بیش از اندازه به کارمندانی که با نام تنظیم گر در کارخانه این شرکت در کارولینای جنوبی فعالیت داشتند، به خصوص در زمان بازرسی از بوئینگ ۷۸۷ که در فوریه ۲۰۲۰ صورت گرفت، انتقاد کرد.

چند روز پیش منابع خبری اعلام کردند موتور سمت راست یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۷۷ تنها دقایقی پس از برخاستن دچار آتش سوزی شده و خلبان آن را مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه بین‌المللی شهر «دِنوِر» کرده است.

تکه‌هایی از بدنه این هواپیمای آمریکایی که از فرودگاه شهر «برومفیلد» واقع در ایالت کلورادو، به سمت شهر «هونولولو» در ایالت هاوائی از زمین برخاسته بود، پس از انفجار و آتش سوزی به اطراف پرتاب شد و در نزدیکی یک خانه در شهر برومفیلد سقوط کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین