کد خبر: ۲۶۴۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان پیشنهاد مالی باشگاه تراکتور را نپذیرفت.
ناطقان: مهدی کیانی هافبک تیم فوتبال سپاهان یکی از بازیکنان مورد نظر رسول خطیبی است و این مربی از مسئولان باشگاه خواسته تا این بازیکن را جذب کنند. تماس مسئولان تراکتور اما باعث شد تا کیانی راهی تبریز شده و سر میز مذاکره با تراکتور بنشیند. در حالیکه رسانه‌ها از قطعی شدن حضور کیانی در تراکتور خبر داده بودند ولی تا به امروز خبری از توافق سرخپوشان تبریزی با این بازیکن نیست که مهمترین دلیلش مسائل مالی است.

تراکتور در مذاکراتی که با کیانی داشت مبلغ موردنظرش را به این بازیکن اعلام کرد، ولی این پیشنهاد مورد موافقت کیانی قرار نگرفت. این موضوع باعث شد تا کیانی بدون عقد قرارداد جلسه با مسئولان تراکتور را ترک کند. باید دید تراکتوری‌ها پیشنهادی جدید به کیانی ارائه خواهند کرد یا اینکه پیوستن این بازیکن به تیم تبریزی منتفی خواهد شد. این در حالی است که گفته می‌شود کیانی با پیشنهاد استقلال تهران هم روبه‌رو شده است.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین