کد خبر: ۲۶۴۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
وزیر امور خارجه:
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در گفت‌وگو یی به تلاش برای صدور قطعنامه علیه ایران در شورای حکام اشاره کرد و توضیح داد: حرکت غلطی را اروپایی‌ها با حمایت از آمریکا در شورای حکام شروع کرده‌اند، فکر می‌کنیم این حرکت باعث به هم ریخته شدن شرایط خواهد شد.به هم ریختگی شرایط کنونی را از طریق سفیر ایران در وین به همه اعضای شورای حکام توضیح داده ایم.
ناطقان:  محمد جواد ظریف با اشاره به حضور در نشست روز دوشنبه 11 اسفندماه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بیان کرد: جلسه خوبی با نمایندگان در باره وضعیت کنونی داشتیم.


هشدار ظریف به اروپا و آمریکا

وی  در گفت‌وگو با خانه ملت، به تلاش برای صدور قطعنامه علیه ایران در شورای حکام اشاره کرد و توضیح داد: حرکت غلطی را اروپایی‌ها با حمایت از آمریکا  در شورای حکام شروع کرده‌اند، فکر می‌کنیم این حرکت باعث به هم ریخته شدن شرایط خواهد شد.

وزیر امور خارجه کشور تاکید کرد: به هم ریختگی شرایط کنونی را از طریق سفیر ایران در وین به همه اعضای شورای حکام توضیح داده ایم، امیدواریم عقل غلبه کند و اگر چنین نشود راهکارهایی داریم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین