کد خبر: ۲۶۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
حزب عربی ناصری مصر به حمله رژیم صهیونیستی به سوریه واکنش نشان داد و آنرا محکوم کرد وخواستار مقابله جامعه بین المللی با این حملات متوالی شد.
ناطقان: به نقل از سانا، حزب عربی ناصری مصر به شدت به حمله رژیم صهیونیستی به سوریه واکنش نشان داد و آنرا محکوم کرد وخواستار مقابله جامعه بین المللی با این حملات متوالی شد.


سکوت جامعه جهانی سبب حملات اسرائیل به سوریه شده است


محمد ابوالعلا رئیس حزب ناصری مصر به خبرنگار سانا در قاهره اعلام کرد: رژیم صهیونیستی همچنان به حملات ناجونمردانه خود به سوریه قلب تپنده جهان عرب ادامه می دهد و این همزمان با جنایات این رژیم علیه ساکنان جولان اشغالی است.

وی افزود: سکوت عربی و بین المللی درباره این جنایات سبب شده است که رژیم اشغالگر به جنایات خود ادامه بدهد.

ابوالعلا گفت: جامعه جهانی باید تحرک جدی برای توقف جنایات این رژیم و محاکمه و بازخواست آن به عمل آورد.

وی تاکید کرد: ارتش سوریه روز به روز پیروزی های جدیدی علیه تروریستها با وجود محاصره شدید به دست می آورد. سوریه استوار و پیروز همه توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کند.

رئیس حزب ناصری مصر گفت: این حملات با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سوریه بیشتر هم می شود و هدفش به شکست کشاندن این فرایند است اما سوریه و ملت آن بیدار است و در مسیر دموکراسی و پیروزی در جنگ علیه تروریسم گام بر می دارد.
منبع: مهر
برچسب ها: حمله ، ناطقان ، واکنش ، مصر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین