کد خبر: ۲۶۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، با اشاره به اجرای گام چهارم بسیج ملی مقابله با کرونا، گفت: در مرحله تشدید بیماریابی، بر روی گروه‌های آسیب‌پذیر متمرکز شده‌ایم.
ناطقان: جعفر صادق تبریزی، در گفتگو با شبکه خبر سیما، به دستاوردهای طرح شهید سلیمانی در مقابله با کرونا در کشور اشاره کرد و افزود: تا کنون حدود ۷۲ هزار تیم بسیج شده‌اند و انتظار داریم این تعداد افزایش یابد.


وی با اعلام اینکه ۲۰ استان در خطر بیشتر همه‌گیری هستند، گفت: ۱۴ استان در اطراف خوزستان و ۶ استان مسافر پذیر در اولویت هستند و به عنوان هدف طرح شهید سلیمانی در گام چهارم تشدید مقابله با کرونا در نظر گرفته شده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، به برنامه ویزیت در منزل اشاره کرد و افزود: در گام چهارم، رصد بیماران و تست افراد با شدت بیشتری انجام می‌شود.

صادق تبریزی با اعلام اینکه طرح شهید سلیمانی ۷ راهبرد دارد، ادامه داد: اولین راهبرد طرح، آموزش و اطلاع رسانی است. اطلاع رسانی به موقع و تشخیص بیماری می‌تواند در ریشه کنی بیماری کمک کند.

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت گفت: در مرحله تشدید بیماریابی و تشخیص، بر روی گروه‌های آسیب پذیر متمرکز شده‌ایم. به طوری که ۳۰ درصد از سالمندانی که در گروه پر خطر قرار دارند، شناسایی شده‌اند.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین