کد خبر: ۲۶۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
نماینده سابق مجلس :
علی مطهری، نماینده سابق مجلس درگفت‌وگو با روزنامه خراسان دربخشی از این گفت‌وگو با اشاره به نامزدی‌اش برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای وزارت خارجه بهتر از آقای ظریف را نداریم و هر کسی روی کار بیاید، به نظرم باید از ایشان استفاده کند. درباره معاون اولی هم افرادی در ذهن من هستند، اما فعلا نمی‌خواهم اسم بیاورم.
ناطقان: علی مطهری، نماینده سابق مجلس درگفت‌وگو با روزنامه خراسان بااشاره به اعتراضات آبان ماه ۹۸ گفت: با معترضان خیلی بد برخورد شد. خود مسوولان گفتند ۲۳۰نفر کشته شدند که این در جمهوری اسلامی قابل قبول نیست. ضرورتی ندارد ما ظرف دو سه روز یک اعتراضی را بخوابانیم، می‌شد ۲۰ روز طول بکشد؛ ولی کسی کشته نشود.


علی مطهری | نماینده | دوره دهم



کار بسیار غلطی دولت کرد و واقعا در این حد بود که حتی رئیس‌جمهور ساقط شود. حداقل می‌خواستیم وزیر کشور را استیضاح کنیم، اما اجازه آن را هم ندادند. وی افزود: این اشتباه بزرگ آثار بدی نیز داشت و حتی معتقدم ترور سردار سلیمانی بعد از این بود که آمریکا احساس کرد نظام جمهوری اسلامی پایگاه مردمی خودش را از دست داده است و جرات پیدا کرد تا چنین جنایتی را انجام دهد.

به گزارش تابناک، مطهری دربخش دیگر این گفت‌وگو با اشاره به نامزدی‌اش برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای وزارت خارجه بهتر از آقای ظریف را نداریم و هر کسی روی کار بیاید، به نظرم باید از ایشان استفاده کند. درباره معاون اولی هم افرادی در ذهن من هستند، اما فعلا نمی‌خواهم اسم بیاورم.

منبع: انتخاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین