کد خبر: ۲۶۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ترددهای نوروزی تا به امروز در مدت مشابه با سال قبل ۳۸ درصد افزایش پیدا کرده است، افزود: استفاده از اتوبوس بین شهری ۶ درصد افزایش یافته است.
ناطقان: محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از مرکز مدیریت راه های کشور که امروز ۲۸ اسفند در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع الزام استفاده از ظرفیت ۵۰ درصدی پذیرش مسافر در اتوبوس‌های جاده‌ای هیچ تغییری نکرده است و اینکه در اتوبوس مادری یا پدری در کنار فرزندش بنشیند ایرادی ندارد.

وی از آغاز فعالیت سازمان راهداری جهت ارایه خدمات به ترددهای نوروزی خبر داد و تاکید کرد: اکنون وضعیت راه ها افزایش تردد داشته و با تمهیداتی که در ایام نوروز از ۲۰ اسفند در سازمان راهداری کلید خورده، به طور مرتب و به صورت شبانه روزی وضعیت راه‌های کشور پایش می شوند.

اسلامی گفت: این وضعیت، ما را برای آمادگی و ارتقای وضعیت راه ها آماده می سازد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین