کد خبر: ۲۶۶۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
رئیس پلیس استان بوشهر گفت: عامل قتل‌های خانوادگی شهرستان کنگان با قرار گرفتن در کمین پلیس، پس از لحظاتی مقاومت توسط تک تیراندازان نوپو پلیس استان بوشهر کشته شد.
ناطقان:  سردار خلیل واعظی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با  اشاره به حادثه قتل‌های خانوادگی شهرستان کنگان اظهار داشت: فردی 28 اسفند با اسلحه جنگی کلاشینکف نفر در 3 درگیری 7 نفر را به قتل رساند و متواری شد.



افشای راز قتل هولناک در روز های پایانی سال !


فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به شناسایی عملیات دستگیری عامل این قتل‌ها در کنگان افزود: عامل قتل‌های خانوادگی شهرستان کنگان در یک عملیات پیچیده و هدفمند در کمین پلیس قرار گرفت و پس از لحظاتی مقاومت توسط تک تیراندازان نوپو پلیس «یگان ویژه نیروی انتظامی» کشته شد.

وی بیان کرد: اخبار تکمیلی و جزئیات این خبر  به زودی اعلام می‌شود.

رئیس پلیس استان بوشهر با تاکید بر برقراری امنیت پایدار در استان بوشهر گفت: استان بوشهر از استان‌های امن کشور و اکنون امنیت پایدار حاکم است و نیروی انتظامی با تلاش شبانه‌های با هنجارشکنان بدون وقفه برخورد می‌‌کند.

  

در 28 اسفند فردی به علت اختلافات خانوادگی 7 نفر در کنگان به ضرب گلوله به قتل رساند.

 در این جنایات 5 نفر در محله گوده، یک نفر در شهرک نفت و گاز و یک نفر در محله حسین‌آباد،  و 2 نفر در درگیری دیگری در کنگان به ضرب گلوله کشته شدند.

این قاتل سابقه ارتکاب قتل در سال 73 را داشته و با رضایت اولیای دم از زندان آزاد شده بود و پس از  آن  به جرم حمل مواد مخدر نیز 20 سال سابقه زندان داشته است.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین