کد خبر: ۲۶۶۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری یک شرور خفت‌گیر در لباس زنانه خبر داد.
ناطقان:  سرهنگ سعید راستی  در این‌ باره گفت:‌ مدتی قبل و به دنبال دریافت گزارش‌هایی مبنی بر سرقت و زورگیری در برخی از مراکز خرید به پلیس امنیت واصل شد که در جریان آن رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت.



شهردار یکی از مناطق ارومیه دستگیر شد- اخبار آذربایجان غربی - اخبار استانها  تسنیم | Tasnim


وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد که اقدامات مجرمانه از سوی مردی در پوشش زنانه انجام شده است، گفت:‌ تحقیقات برای یافتن هویت این فرد در دستورکار ماموران قرار گرفت تا اینکه سرانجام با استفاده از شیوه‌های پلیسی و تصاویر به دست آمده، متهم مورد شناسایی قرار گرفت.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم از اراذل و اوباش سابقه‌دار بود، ادامه داد:‌این فرد چند روز قبل از پایان سال در عملیاتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد که در جریان آن اقرار کرد که با پوشیدن مانتو، روسری و لباس زنانه وارد مراکز خرید شده و پس از شناسایی طعمه‌های خود اقدام به زورگیری از آنان با تهدید قمه و چاقو کرده است.

راستی با بیان اینکه متهم ۲۴ سال سن داشته و دارای سابقه دستگیری هم هست، گفت: این فرد از لباس زنانه به عنوان پوششی برای مخفی ماندن هویت و نیز محلی برای پنهان کردن قمه و چاقویش استفاده کرده و عمده سرقت‌هایش را در مراکز خرید واقع در مرکز تهران انجام داده بود.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت:‌این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم و کشف دیگر جرائم احتمالی به دادسرا تحویل داده شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین