کد خبر: ۲۶۷۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در هشتمین روز از بهار راهداران زنجانی برخی از جاده‌های استان را برف‌روبی کردند.
ناطقان: عبدالحسین علی‌اکبری اظهار کرد: در هشتمین روز از بهار شاهد بارش برف در برخی از محورها بودیم و راهداران برای پاک‌سازی و ایمن‌سازی مسیر، اقدام به برف‌روبی محور کوهستانی آغزوج کرده و به در راه‌ماندگان امداد رساندند.

وی با اشاره به اینکه از ۲۵ اسفندماه تا هفتم فروردین ۱۴۰۰ تعداد ۶۳۸ هزار و ۷۶۲ خودرو از ورودی‌های استان زنجان عبور کردند، ادامه داد: این آمار افزایش ۱۲۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد؛ چراکه در سال گذشته تردد ۲۷۸ هزار و ۴۹۰ خودرو ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تعداد خوروهای عبوری از خروجی‌های استان در این مدت را ۶۷۱ هزار و ۹۷۱ وسیله نقلیه برشمرد و گفت: در سال گذشته ۲۶۶ هزار و ۵۷۵ خودرو عبور و مرور داشتند و این آمار نیز ۱۵۲ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین حجم ترافیک نوروز امسال در روز ششم فروردین ماه با ۶۰ هزار و ۶۱۰ خودرو در ورودی‌ها و ۶۸ هزار و ۹۵۰ خودرو در خروجی‌ها ثبت شده است، یادآور شد: از روز هفتم از حجم ترافیک کاسته شده و در این روز به ترتیب ۵۵ هزار و ۶۴۵ خودرو و ۵۴ هزار و ۳۱ خودور در ورودی‌ها و خروجی‌ها تردد داشتند.

این مسئول با اشاره به اینکه حجم ترافیک در آزادراه زنجان – قزوین در سفرهای نوروزی امسال ۹۹ درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: محور تکاب – دندی با وجود اینکه کمترین حجم تردد را تاکنون دارا بوده با این حال افزایش ۷۱ درصدی عبور و مرور را نشان می‌دهد.

علی‌اکبری با نظارت مستمر بر فعالیت مجتمع‌های خدماتی – رفاهی بین راهی اشاره کرد و افزود: کمیته نظارت تشکیل شده و به طور مستمر از این مکان‌ها بازدید و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و خدماتی را مورد بازدید قرار می‌دهند و مردم می‌توانند شکایت خود را از طریق سامانه ۳۰۰۰۹۹۰۰۹۱ اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در جاده‌های زنجان روان بوده و مشکلی برای تردد وجود ندارد، تاکید کرد: با این حال از هم‌وطنان تقاضا داریم برای جلوگیری از شیوع کرونا از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین