کد خبر: ۲۶۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
دختر هرمزگانی که عکس های خصوصی اش پخش شده بود به پلیس شکایت کرد و عامل آبروریزی اش دستگیر شد.
ناطقان: دختر نوجوان که در اینستاگرام از سوی یک مرد تهدید به آبروریزی شده بود به پلیس شکایت کرد .

رسوایی دختر هرمزگانی در شهر / بازداشت عامل آبروریزی

به گزارش رکنا، سرگرد احسان بهمنی، رئیس پلیس فتا استان هرمزگان در تشریح این خبر اظهار داشت: شخصی با مراجعه به پلیس فتا مدعی شد دختر نوجوان اش مورد اغفال عاطفی شخصی قرار گرفته و تصاویری از وی در واتس آپ و اینستاگرام منتشر شده است، بر همین اساس مراتب برای پیگیری در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.


این مقام انتظامی بیان داشت: طی تحقیقات و بررسی های انجام شده مشخص شد دختر شاکیه چند ماه پیش از طریق اینستاگرام با متهم آشنا می شود و پس از گسترش دوستی به صورت تلفنی و حضوری وبا بهانه ازدواج، متهم گروهی در واتساپ شامل دوستان خود و دختر شاکیه ایجاد می کند و تهدید به انتشار عکس های خصوصی وی می کند، سرانجام تصاویر ابتدا در گروه واتساپی منتشر می گردد و سپس توسط یکی از دوستان متهم از طریق اینستاگرام برای آشنایان دختر ارسال می شود.

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان گفت: با بررسی اکانت های اینستاگرامی منتشر کننده کلیپ و گروه واتساپی مربوطه، ادله جرم استخراج گردید و ضمن هماهنگی با مقام محترم قضایی متهمین دستگیر شدند و گیم نت مذکور نیز پلمپ شد و در نهایت، پس از بازجویی و تکمیل مستندات پرونده برای سیر مراحل نهایی و صدور کیفرخواست به دادسرا ارسال شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین