کد خبر: ۲۶۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
مقام‌های بهداشتی در نوار غزه روز یکشنبه از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا همزمان با محدودیت ورود کمک‌های دارویی به این باریکه خبر دادند.
ناطقان:  از پایگاه خبری معا فلسطین، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد، طی ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۲۸ نفر در این باریکه به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شدند که یک رکورد محسوب می‌شود.


                                                   افزایش بی‌سابقه شمار مبتلایان به کرونا در غزه


بر اساس این گزارش، شمار مبتلایان به کرونا در غزه به ۷۰ هزار و ۴۳۵ نفر رسیده است و ۶۳۰ نفر نیز تا کنون بر اثر ابتلا به این ویروس جان باختند.

پیش‌تر مقام‌های فلسطینی اعلام کرده بودند که رژیم صهیونیستی از انتقال ۲ هزار دوز واکسن کرونا از نوع «اسپوتنیک» روسی به غزه جلوگیری کرده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز رژیم صهیونیستی را مسؤول عواقب جلوگیری از ورود واکسن کرونا [به غزه] دانست و خواستار ورود فوری نهادهای بین المللی به این موضوع شد.

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس به خبرنگاران در غزه گفت که جلوگیری از ورود واکسن کرونا و ادامه محاصره طولانی مدت این منطقه یکی از بدترین مظاهر تبعیض نژادی است که توسط رژیم اشغالگر علیه ساکنان غزه انجام شده است.
منبع: تابناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین