کد خبر: ۲۶۸۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
فرماندار اهواز با اشاره به تاثیر مصرف مواد مخدر در وقوع حادثه قتل هشت نفر در اهواز، گفت: کشف وسیله مصرف ماده مخدر شیشه (پایپ) در لباس قاتل، نشان می‌دهد که مصرف مواد مخدر از عوامل موثر در ارتکاب این جنایت بوده است.
ناطقان: بر اساس این گزارش در جنایتی که امروز در ساعت ۶:۴۰ دقیقه صبح در اهواز و کارون رخ داد، مردی ۵۰ ساله هشت نفر از اعضای خانواده همسر اول و همسر دوم و پسر ۹ ساله‌اش را با اسلحه گرم به قتل رساند و خود نیز به زندگیش پایان داد.

جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا درباره جزییات جدیدی از این حادثه، توضیح داد: بر اساس گزارش‎های دریافتی علاوه بر قتل هشت نفر در این حادثه، سه نفر از بستگان این خانواده‌ها نیز زخمی شده‌اند.

وی افزود: قاتل پیش از این سابقه کیفری و حبس داشته و بر اساس تحقیقات محلی از نزدیکان او، مشخص شده است که به مواد مخدر شیشه نیز اعتیاد داشته است.

عالمی نیسی اضافه کرد: پلیس اسلحه و خودروی استفاده شده در این جنایت را کشف و ضبط کرده و تحقیقات در این زمینه هنوز ادامه دارد.

وی همچنین شایعه آزادی قاتل از زندان در روز گذشته را رد کرد و گفت: از همسر اول و دوم این شخص  هنوز اطلاعی در دست نیست.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین