کد خبر: ۲۶۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از بازدید از ۱۱۷۱ واحد صنفی در سطح شهر تهران خبر داد.
ناطقان: سرهنگ نادر مرادی در این باره اظهار کرد: روز گذشته 16 فروردین ماه ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در یک طرح مشترک با پایگاه‌های ده گانه این پلیس، از واحدهای صنفی در سطح شهر تهران بازدید کردند.


وی با بیان اینکه در این طرح مأموران از ۱۱۷۱ واحد صنفی بازدید شد و به ۱۷ متصدی متخلف واحدهای صنفی اخطار کتبی داده شد، گفت: با هماهنگی های قضائی، در این طرح سه واحدصنفی که بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی سلامت شهروندان را به خطر انداخته بودند، پلمب شد.


معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت اظهار کرد: همچنین در این طرح به ۲ هزار و ۱۷۴ شهروندی که بدون استفاده از ماسک در این واحدهای صنفی حضور داشتند تذکر لسانی استفاده از ماسک ارائه شد. پلیس همواره در اجرای پروتکل‌های بهداشتی پای کار بوده و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهد واحدهای صنفی متخلف که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس درمیان بگذارند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین