کد خبر: ۲۶۸۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
زمزمه های اختلاف بین دولت و مخالفان برای فیلتر کلاب هاوس از دیشب و پس از اختلال این شبکه اجتماعی در همراه‌اول شدت یافت و معزی مسئول اطلاع رسانی دولت، ضمن تأکید بر عدم صدور دستور رسمی قضایی، از عزم گروهی برای انسداد یا اختلال در کلاب هاوس گفت.
ناطقان: از صبح امروز دسترسی کاربران همراه اول، ایرانسل و مخابرات ایران به شبکه اجتماعی کلاب هاوس غیرممکن شده است.

این در حالیست که دادستان کل کشور گفته بود برنامه ای برای فیلتر کلاب هاوس وجود ندارد و وزیر ارتباطات ضمن تأکید بر گفته های دادستان کل کشور ، بر استفاده مردم از این فضا و تعامل تاکید کرده بود.

اعضای کابینه دولت نیز در این روزها استفاده حداکثری از این فضا داشتند که حساسیتهای جریان مقابل دولت را دو چندان کرده بود.

به عنوان مثال گفت وگوی چالشی ظریف و صالحی و همتی با منتقدین در این فضا سروصدای زیادی را بهمراه داشت تا جایی که به خارج از مرزهای ایران نیز رسید و جمعی از سناتورهای آمریکایی مدیران کلاب هاوس را بخاطر ایجاد تریبون برای مسئولین دولت ایران به توضیح فراخواندند.

زمزمه های اختلاف بین دولت و مخالفان برای فیلتر کلاب هاوس از دیشب و پس از اختلال این شبکه اجتماعی در همراه اول شدت یافت و معزی مسئول اطلاع رسانی دولت، ضمن تأکید بر عدم صدور دستور رسمی قضایی، از عزم گروهی برای انسداد یا اختلال در کلاب هاوس گفت.

برخی شایعات حکایت از این دارد که این اختلال میتواند عمدی باشد که در صورت صحت بنا بر ماده ۷۳۷ قانون مجازات اسلامی، که به اختلال عمدی در ارتباطات اشاره دارد، محکومیت سنگینی را برای مدیران این اپراتورها به دنبال دارد.

***

صداوسیما هم کلاب هاوسی شد!

در حالی که از ساعاتی قبل دسترسی کاربران به پلتفرم کلاب هاوس محدود شده است، کانال تلگرامی تحریریه فضای مجازی سیما از پیوستن این تحریریه به کلاب هاوس خبر داد.


منبع: جماران
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین