کد خبر: ۲۶۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
یک مقام ارشد گمرک ایران اعلام کرد گوشی موبایل، دومین واردات بزرگ کشور در سال گذشته بوده است.
ناطقان: آرزو غنیون معاون فنی دفترآمار و پردازش اطلاعات گمرکی گمرک ایران با انتشار گزارشی، جزئیات واردات کشور در سال 99 را بیان کرد.

متن کامل این گزارش، این گونه است:

شیوع ویروس کرونا و محدودیت های اعمال شده برای مقابله با فراگیری آن باعث شد تا سال 99 ، سال کسب وکارهای مجازی و آموزش آنلاین به شمارآید که در این مسیر تلفن های همراه هوشمند ابزار اصلی این نوع کسب و کار ومدل جدیدی از زندگی باشد.

مدلیکه در آن دانش آموزان به جای حضور در مدارس از طریق تلفن های همراه در کلاس های درسشان حاضر می شوند و ضمن دریافت آموزش ، تکالیف خود را نیز در پلتفرم های طراحی شده در فضای مجازی به معلمین خود ارائه میکنند و بسیاری ازمشاغل نیز چاره ای جز فروش خدمات و کالاهای شان درفروشگا ههای مجازی نداشتند وحتی خانواده ها و دوستان به جای گپ و گفت در محیط های خانوادگی به دیدار هم در فضای مجازی از طریق تلفن های همراه خود می روند ، برهمین اساس سال 99 سال تغییرناگهانی در به کار گیری از تلفن های هوشمند برای زندگی و کسب و کاربود و آغازی شد تا بهره گیری از این ظرفیت جزئی از زندگی مردم شود و حتی بحث آن مطرح می شودکه با پایان کرونا نیز نمی توان مانند قبل زندگی کرد و از ظرفیت های فضای مجازی در کسب و کار و آموزش بهره نجست .با این مقدمه به تحلیل میزان واردات تلفن همراه در سال 99 می پردازیم .
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین