کد خبر: ۲۶۹۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به روند رو به رشد شیوع بیماری کرونا در کشور، گفت: امیدواریم در صورت عمل به توصیه‌های بهداشتی از سوی مردم و همکاری دستگاه‌های اجرایی کشور در اجرای مناسب محدودیت‌های مصوب، شاهد توقف روند نگران کننده بیماری در کشور باشیم.
ناطقان: دکتر سیما سادات لاری، گفت: روند پاندمی در کشور همچنان در حال افزایش است و کووید۱۹ خستگی ناپذیرتر از گذشته با قدرتی مضاعف در سراسر کشور در حال شیوع است.


دارویی که در سه روز، کرونا را درمان می‌کند - Discussions - Afghanistan  Coronavirus (COVID-19) - APAN Community

وی افزود: مثلث شفا شامل شست و شوی مرتب دست‌ها، فاصله گذاری ۱.۵ تا ۲ متری مناسب و استفاده از ماسک به عنوان سد ایمنی و محکم در جبهه نبرد با بیماری کرونا است.

لاری گفت: امیدواریم در صورت عمل به توصیه‌های بهداشتی توسط مردم فهیم کشورمان و همکاری مناسب با دستگاه‌های اجرایی کشور در اجرای مناسب محدودیت‌های مصوب و البته خودداری از حضور در هرگونه تجمع و دورهمی شاهد توقف روند نگران کننده بیماری در کشور باشیم.
خبر اقتصادی خبر

منبع: صراط
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین