کد خبر: ۲۶۹۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۴۲ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان است.
ناطقان: هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۴۲ هزار تومان، قیمت دلار ۲۴ هزار و ۹۵۰ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.



در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸ عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۴۲ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۳۸۳ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۵۱۴ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

گفتنی است، به دلیل موج جدید کرونا و اعلام شرایط قرمز در تهران، بازار طلا و جواهر تهران نیز به مدت ۲ هفته تعطیل اعلام شده است؛ قیمت‌های درج شده در این خبر نیز با استناد به نرخ‌های اعلامی از سوی اتحادیه طلا و جواهر است.



بروز رسانی: چهار‌شنبه 25  فروردین ساعت 12:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 42  هزار

گرم طلای 24 عیار

یک میلیون و 383  هزار

مثقال طلا

4 میلیون و 514  هزار

انس طلا(دلار)

1744

 

بروزرسانی: سه‌‌‌‌شنبه 25  فروردین ساعت 12:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

سکه بهارآزادی

  10 میلیون و 300  هزار

سکه بهارآزادی(طرح جدید)

10 میلیون و 590  هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

6 میلیون و 250  هزار

ربع بهارآزادی

3  میلیون و 900 هزار

سکه گرمی

2 میلیون و 200 هزار

منبع: صراط
برچسب ها: قیمت ، طلا ، بازار ، ناطقان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین