کد خبر: ۲۶۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
بیش از ۲۰ نفر از اهالی یک روستا در شهرستان مشگین‌شهر اردبیل که به تازگی در یک مراسم عروسی شرکت کرده بودند به کرونا مبتلا شدند.
ناطقان: دکتر رضا ایماشی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین شهر روز چهارشنبه گفت: ابتلای این تعداد در جریان تست کرونا که امروز از اهالی روستا انجام گرفت مشخص شد و با ادامه تست از اهالی احتمال افزایش این آمار وجود دارد.

وی با اشاره به شیوع پیک چهارم کرونا در مشگین‌شهر بیان کرد: در حال حاضر این شهرستان از لحاظ ابتلا به کرونا وضعیت مناسبی ندارد و هم‌اکنون ۵۱ بیمار کووید 19با علائم شدید در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بستری هستند .

فرماندار شهرستان مشگین شهر نیز در جلسه ستاد مدیریت و کنترل کرونا با بیان اینکه در حال حاضر این شهرستان جزو مناطق بحرانی استان اردبیل محسوب می‌شود از اعمال محدودیت‌های ویژه در این شهرستان خبرداد.

اکبر صمدی اضافه کرد: تمامی اماکن عمومی، گردشگری، تفریحی، پذیرایی و اقامتی به غیر از مراکز نظامی و انتظامی و همچنین ادارات عملیاتی و خدماتی و کارخانجات و مراکز تولیدی واقتصادی، فروشگاه‌های مواد غذایی، و داروخانه‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی بقیه واحدهای صنفی و گروه‌های شغلی ۲ و ۳ و ۴ همگی ازامروز به مدت ۱۰روز تعطیل می‌شوند.

فرماندار مشگین شهر ادامه داد: همچنین از تردد خودروهای غیربومی به شهرستان و خروج خودروهای بومی جلوگیری خواهد شد و در این زمینه هماهنگی‌های لازم با عوامل انتظامی و پلیس راه و راهور انجام شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین