کد خبر: ۲۶۹۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
در هشدار زرد رنگ سازمان هواشناسی آمده است که از امروز (۲۶ فروردین) تا روز یکشنبه (۲۹ فروردین) سواحل جنوبی کشور مواج خواهد بود و ارتفاع موج بین یک تا ۱.۵ متر و در مناطق فراساحل تا ۲ متر خواهد رسید.
ناطقان: در هشدار زرد رنگ سازمان هواشناسی آمده است که این شرایط طی روز پنجشنبه (۲۶ فروردین) در خلیج فارس، غرب تنگه هرمز، شرق دریای عمان، نواحی ساحلی و دور از ساحل استان‌های خوزستان، بوشهر، غرب هرمزگان و سیستان و بلوچستان و طی روز جمعه (۲۷ فروردین) در نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس، غرب تنگه هرمز، شرق دریای عمان، نواحی ساحلی و دور از ساحل استان‌های بوشهر، غرب هرمزگان و سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود.

در ادامه این هشدار آمده است که طوفانی بودن دریا طی روز شنبه (۲۸ فروردین) در نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس، غرب تنگه هرمز، شرق دریای عمان، نواحی ساحلی و دور از ساحل استان‌های بوشهر، نواحی ساحلی و دور از ساحل استان‌های بوشهر، غرب هرمزگان و سیستان و بلوچستان و طی روز یک‌شنبه (۲۹ فروردین) در شرق دریای عمان و نواحی ساحلی و دور از ساحل استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

سازمان هواشناسی هشدار داده است که احتمال غرق شدن شناگران و قایق‌های کوچک، آسیب دیدن شناورهای سبک، پاره شدن تورهای صیادی، اختلال در فعالیت‌های دریایی در ساحل و فعالیت‌های فراساحل وجود دارد. از این‌رو توصیه می‌شود که در شنا و تفریحات آبی و در تردد شناورهای تفریحی، سبک و نیمه سبک و فعالیت‌های شیلاتی احتیاط شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین