کد خبر: ۲۷۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
سخنگوی ستاد مدیریت کروناویروس استان همدان از تشدید نظارت‌ها و برخورد شدید با ناقضان پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی در استان خبر داد.
ناطقان: مهرداد نادری‌فر اظهار کرد: محدودیت‌های کرونایی حال حاضر استان همان محدودیت‌هایی است که در طرح جامع هوشمند برای شهرهای قرمز درنظر گرفته شده، اما قرار است تظارت‌ها تشدید شود.

وی تصریح کرد: در جلسه فوق‌العاده امروز ستاد مدیریت کرونای استان تصمیم گرفته شد تا نظارت‌ها، کنترل بر اجرای دقیق مصوبات، برخورد با قانون شکنان و افرادی که پروتکل‌ها و مصوبات را رعایت نمی‌کنند، افزایش پیدا کند.

سخنگوی ستاد مدیریت کروناویروس استان همدان ادامه داد: تیم‌هایی اضافه شده و ادارات موظف شدند کنترل و مراقبت لازم را در زیرمجموعه‌های خود داشته باشند.

وی در رابطه با تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستان‌های استان گفت: تعدادی تخت‌ بیمارستانی به بیمارستان‌های سراسر استان اضافه کردیم و طی ۲۴ ساعت گذشته نیز سه دستگاه اکسیژن‌ساز به بیمارستان‌ها تحویل دادیم، بنابراین در حال حاضر مشکلی نداریم.

نادری‌فر در رابطه با راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در استان اظهار کرد: برنامه‌ای برای احداث بیمارستان صحرایی نداریم چراکه ظرفیت این بیمارستان فقط ۵۰ نفر است در حالیکه ما فقط برای شهرستان ملایر ۸۰ تخت ارسال کردیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در تلاش برای اقناع سازی مردم در جهت مسئولیت اجتماعی و همراهی برای قطع زنجیره بیماری به وسیله‌ همکاری جمعی هستیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین