کد خبر: ۲۷۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
مصدومان تیم فوتبال پرسپولیس منتظر هستند تا با اتمام دوران قرنطینه تست‌های پزشکی را انجام داده و وضعیتشان برای بازی با سپاهان مشخص شود.
ناطقان: کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پس از موفقیت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز شنبه به تهران بازگشت. سرخپوشان بلافاصله پس از بازگشت به کشور با نظر وزارت بهداشت قرنطینه شدند و قرار است پس از منفی اعلام شدن جواب دو تست کرونا و با تایید وزارت بهداشت از قرنطینه خارج شوند.

این در حالی است که پیش از آخرین دیدار پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سه هافبک تدافعی سرخپوشان مصدوم شدند.

احمد نوراللهی، میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا نفراتی بودند که مصدوم شدند و در بازی برابر الریان غایب بودند و قرار بر این شد که پس از بازگشت به ایران تحت درمان قرار بگیرند اما کاروان پرسپولیس بلافاصله پس از حضور در ایران به قرنطینه رفت.

این بازیکنان مراحل ابتدایی درمان را زیر نظر کادر پزشکی سپری کردند اما قرار است برای مشخص شدن وضعیت دقیق مصدومیت این نفرات پس از اتمام قرنطینه عکسبرداری MRI انجام بدهند.

پرسپولیس روز یکشنبه هفته آینده در هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف سپاهان خواهد رفت.

منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین