کد خبر: ۲۷۲۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
گروه دوم از ملی‌پوشان تیراندازی با ۷ ملی‌پوش بامداد چهارشنبه راهی مجارستان خواهند شد.
ناطقان: ملی‌پوشان تیراندازی در دو ماده تفنگ و تپانچه منتظر دریافت ویزا برای رفتن به اردوی تدارکاتی مجارستان و کرواسی بودند. اکنون ویزای ملی‌پوشان آماده شده است و آن‌ها قرار است بامداد فردا (چهارشنبه) ساعت ۳.۳۰ راهی مجارستان شوند.

تیم ملی تفنگ با ترکیب فاطمه کرم‌زاده، پوریا نوروزیان و مه لقا جام بزرگ به همراه مریم طالبی و تیم ملی تپانچه با ترکیب جواد فروغی، هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی  به همراه احمد نجفی و نصر اصفهانی راهی اردوی تدارکاتی خواهند شد.

پیش از این گروه اول از تیم ملی تفنگ با ترکیب سه ملی پوش نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان و مهیار صداقت هشتم اردیبهشت به همراه الهام هاشمی راهی اردوی مجارستان و کرواسی شده بودند.

تیم ملی تفنگ در این مدت در مسابقات جایزه بزرگ کرواسی شرکت کرد که آرمینا صادقیان در تفنگ سه وضعیت هفتم و در تفنگ درازکش به مدال نقره رسیده بود.

تیم ملی تیراندازی قرار است در مسابقات قهرمانی اروپا که از اوایل خرداد در کرواسی آغاز می‌شود شرکت کند و مستقیم از این اردوها راهی مسابقات خواهند شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین