کد خبر: ۲۷۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
در پی تنش‌های اخیر در اراضی اشغالی، خطوط هوایی انگلیس پروازهای خود از تل‌آویو و به مقصد آن را لغو کرد، یکی از مسؤولان امور خاورمیانه این کشور نیز از دو طرف خواست گامی به عقب بردارند.
ناطقان: به نقل از سایت خبری العین، در پی بالا گرفتن تنش‌ها در اراضی اشغالی، خطوط هوایی انگلیس امروز (پنج‌شنبه) تمامی پروازهای خود از و به مقصد تل‌آویو را لغو کرد.

این خطوط هوایی اعلام کرد: سلامت و امنیت همکاران و پیمان‌کاران‌مان در اولویت است و ما همچنان شرایط را از نزدیک کنترل می‌کنیم.

همچنین جیمز کلیفرلی، وزیر مشاور انگلیس در امور خاورمیانه و شمال آفریقا تنش‌ فعلی در اراضی اشغالی را وحشتناک توصیف کرده و از دو طرف فلسطینی و اسرائیلی خواست از لبه پرتگاه عقب برگردند.

کلیفرلی اظهار کرد: مهم است که دو طرف گامی به عقب بردارند، ما شاهد سطح بی‌سابقه‌ای از حملات راکتی به "اسرائیل" هستیم و می‌خواهیم این حملات متوقف شوند.

تنش نظامی میان غزه و اراضی اشغالی طی چند روز گذشته بالا گرفته و رژیم صهیونیستی منطقه تحت محاصره نوار غزه را هدف بمباران‌ها و حملات هوایی خود قرار داد، در مقابل نوار غزه نیز حملات موشکی بی‌سابقه‌ای را علیه عمق اراضی اشغالی آغاز کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین