کد خبر: ۲۷۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
مشاور رسانه‌ای مسعود پزشکیان با بیان اینکه وی صبح روز شنبه برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور می‌رود، او را سخت‌ترین گزینه مقابل اصولگرایان دانست.
ناطقان: علی‌اصغر شفیعیان از نزدیکان مسعود پزشکیان در خصوص زمان حضور این کاندیدای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات اظهار داشت: با توجه به مجموع شرایط ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری تصمیم دکتر پزشکیان به ثبت‌نام در ۹ صبح روز شنبه است و ان‌شاالله ایشان شنبه به وزارت کشور خواهند رفت.

وی با توجه به آرایش فعلی انتخابات کشور افزود: ما برای ایجاد یک رقابت اخلاقی و در عین حال حداکثری آمادگی کامل داریم و در صورت تایید صلاحیت آقای دکتر پزشکیان قطعا یکی از سخت‌ترین گزینه‌های انتخاباتی در مقابل اصول‌گرایان خواهد بود.

شفیعیان در مورد نامزد نهایی جبهه اصلاحات گفت: به نظر می‌رسد در صورت ثبت نام دکتر جهانگیری فرآیند کاندیدای نهایی به نظرسنجی موکول شود و در غیر این صورت به نظر رقیبی برای آقای پزشکیان در جبهه اصلاحات وجود ندارد.
برچسب ها: پزشکیان ، ثبت نام ، شنبه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین