کد خبر: ۲۷۲۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
«بنیامین نتانیاهو» رئیس رژیم صهیونیستی تاکید کرد که حملات نظامی به باریکه غزه تا بازگشت امنیت و آرامش در سرزمین های اشغالی ادامه خواهد یافت.
ناطقان: نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که نیروهای ارتش این رژیم اکنون در دو جبهه «باریکه غزه» و «شهرهای اسرائیل» درگیر جنگ هستند.


نتانیاهو در ادامه حرفهایش گفت که جبهه جنگ نخست باریکه غزه است و حملات به این منطقه با قدرت ادامه خواهد یافت.

نتانیاهو افزود: همان گونه که پیشتر نیز اعلام کردم کاری خواهیم کرد که حماس و گروه‌های دیگر فلسطینی هزینه های سنگینی را متحمل شوند و این کار را انجام خواهیم داد و با قدرت به آن ادامه می دهیم.

رئیس رژیم صهیونیستی اضافه کرد که هنوز حرف پایانی زده نشده است و عملیات نظامی مادام که نیاز باشد، ادامه خواهد یافت.

وی افزود که جبهه دوم جنگ در شهرهای اسرائیل است و من امروز گفتم و تکرار می کنم که ما به منظور برقراری نظم و آرامش در شهرهای اسرائیل از حملات ارتش، پلیس و دیگر دستگاه های امنیتی کاملاً پشتیبانی می کنیم.

نتانیاهو ادامه داد که به پلیس و نیروهای امنیتی برای مقابله با ناآرامی های داخلی در شهرهای اسرائیل اختیارهای ویژه داده شده است.
منبع: الف
برچسب ها: نتانیاهو ، حمله ، غزه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین