کد خبر: ۲۷۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
وزیر خارجه آلمان اعلام کرد که فردا پنجشنبه در سفر به فلسطین اشغالی درباره برقراری آتش بس با مقامات فلسطین و رژیم اشغالگر قدس گفتگو خواهد کرد.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، «هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان اعلام کرد که فردا پنجشنبه در سفر به فلسطین اشغالی در خصوص برقراری آتش بس با مقامات فلسطین و رژیم اشغالگر قدس گفتگو خواهد کرد.

وزیر خارجه آلمان در این باره اعلام کرد که در رام الله و تل آویو با مقامات فلسطین و رژیم صهیونیستی جهت برقراری آتش بس در منطقه گفتگو خواهد کرد.

این در حالی است که برلین نه تنها جنایت های رژیم اشغالگر قدس در غزه و سرزمین های اشغالی را محکوم نکرده است، بلکه برگزاری راهپیمایی ضداسراییلی در حمایت از مردم فلسطین در آلمان را نیز ممنوع کرد.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که از آغاز جنگ غزه تاکنون طی ۱۰ روز اخیر شمار شهدای این منطقه به ۲۱۸ شهید و هزار و ۵۰۸ زخمی افزایش یافته است. در میان شهدا ۶۳ کودک، ۳۷ زن و ۱۶ فرد مُسن به چشم می خورند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین