کد خبر: ۲۷۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس :
نصرالله پژمانفر، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در نشست قرارگاه مواسات و همدلی استان خراسان رضوی برای راه‌اندازی مرکز مردمی «نفس» به منظور جلوگیری از سقط جنین‌های سالم توسط والدین شرعی در روز ملی جمعیت افزود: باید به خانواده‌ها تأکید شود که کاری مهمتر از مادر شدن برای زنان وجود ندارد.برای تغییر نگرش به کار فرهنگی نیاز است.
ناطقان: نصرالله پژمانفر، نماینده اصولگرای مشهد در نشست قرارگاه مواسات و همدلی استان خراسان رضوی برای راه‌اندازی مرکز مردمی «نفس» به منظور جلوگیری از سقط جنین‌های سالم توسط والدین شرعی در روز ملی جمعیت افزود: فرهنگ اشتباه گذشته که فرزند کمتر را مساوی با زندگی بهتر تعریف می‌کرد هنوز در جامعه رواج دارد و شاهد هستیم که بسیاری از افراد مشکل مالی و مسکن ندارند ولی برای ازدواج هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند و به همین دلیل برای تغییر نگرش به کار فرهنگی نیاز است.باید به خانواده‌ها تأکید شود که کاری مهمتر از مادر شدن برای زنان وجود ندارد.


وی با اشاره به طرح تعالی جمعیت در مجلس افزود: در این طرح موانع جوانان برای تشکیل خانواده و فرزندآوری از جمله سربازی، تحصیل، مسکن و اشتغال مورد توجه قرارگرفته است و بر همین اساس کف حقوق سربازان در بودجه امسال بیش از ۹۰ هزار میلیارد ریال افزایش پیدا کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین