کد خبر: ۲۷۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
دومین هیأت دستگاه اطلاعاتی مصر از زمان برقراری آتش‌بس در نوار غزه، وارد این منطقه شد.
ناطقان: امروز یکشنبه دومین هیأت امنیتی دستگاه اطلاعاتی مصر وارد نوار غزه شد.

یک منبع آگاه فلسطینی گزارش کرد که این هیأت امنیتی مصر به ریاست «احمد عبدالخالق» مسئول پرونده فلسطین در دستگاه اطلاعات مصر از طریق گذرگاه بیت حانون (ایرز) در شمال نوار غزه وارد این منطقه شد.

خبرگزاری فلسطینی «سما» گزارش کرد که این هیأت مصری قرار است با رهبران گروه‌های مقاومت دیدار و درباره روند آتش‌بس با رژیم اشغالگر گفت‌وگو کند.

بامداد روز جمعه،‌ پس از گزارش برخی منابع خبری درباره احتمال آتش‌بس، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی رسما بر سر توقف درگیری‌ها و آتش‌بس با میانجیگری مصر پس از ۱۲ روز موافقت کرد.

گروه‌های مقاومت فلسطین نیز ساعتی بعد در بیانیه‌هایی جداگانه تأکید کردند که تا زمان پایبندی تل‌آویو به آتش‌بس به آن متعهد خواهند بود.

با  اعلام آتش‌بس در حالی که تمامی رسانه‌های صهیونیستی به شکست تل‌آویو در این ماجراجویی جدید علیه مقاومت فلسطین و هزینه‌های هنگفت رژیم صهیونیستی در این مدت اذعان کردند، مردم فلسطین در غزه و کرانه باختری از جمله شهر قدس به خیابان‌ها آمدند و پیروزی مقاومت را جشن گرفتند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین