کد خبر: ۲۷۳۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
فرمانده یگان امداد فاتب، به تشریح عملکرد واحد های گشت انتظامی یگان امداد در اردیبهشت ۱۴۰۰ پرداخت.
ناطقان: سرهنگ سلمان آدینه وند، در تشریح نتایج تلاش کارکنان یگان امداد در انجام ممحوله در اردیبهشت ۱۴۰۰، گفت: واحدهای گشت انتظامی تعداد ۷۵ دستگاه خودور و۳۹ دستگاه موتور مسروقه کشف و تعداد ۵۲۰ دستگاه وسیله نقلیه تحت تعقیب شناسایی و ۷۰۱ خودرو و موتور توقیف کردند.

وی افزود: یگان امداد تهران بزرگ در مجموع ۲۱۹ سارق زورگیر، موبایل، کیف قاپ، خودرو و موتورسیکلت دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراکز انتظامی کرده است. همچنین در امر کنترل و تردد و عابرین ۴۱۰ نفر مظنون دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس پیشگیری تهران انتقال داده اند.

فرمانده یگان امداد عملکرد یگان گشت انتظامی در امر مبارزه با مواد مخدر را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: واحد های گشت انتظامی در ماهی که گذشت موفق به کشف ۴ هزار و۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر شدند.

سرهنگ آدینه وند گفت: یگان امداد فاتب برای افزایش و ارتقاء امنیت و آرامش و رضایتمندی شهروندان لحظه ای درنگ نخواهند کرد و با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد واجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین