کد خبر: ۲۷۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
وزارت خارجه اردن تجاوزات جدید رژیم صهیونیستی در مسجدالأقصی و بازداشت تعدادی از کارکنان اداره اوقاف قدس را محکوم کرد.
ناطقان: «ضیف الله الفایز» سخنگوی رسمی وزارت خارجه اردن تأکید کرد که اقدامات پلیس و نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی در مسجدالأقصی اقدامی خطرناک، تحریک‌آمیز و مردود است.

الفایز گفت که این اقدامات نظامیان صهیونیست چالشی برای تلاش‌های بین‌المللی جهت دستیابی به آتش‌بس و توقف خشونت در قدس و دیگر اراضی اشغالی است.

طبق گزارش وبگاه «عمون» اردن، سخنگوی وزارت خارجه اردن درباره عواقب استمرار این تجاوزات هشدار داد و تأکید کرد که رژیم اشغالگر بایستی به مسئولیت خود مطابق با قانون بین‌المللی پایبند باشد.

الفایز از مسئولان رژیم صهیونیستی خواست تا تجاوزات در مسجدالأقصی را متوقف کرده و به وضعیت قانونی، تاریخی و اداره اوقاف قدس و امور مسجدالأقصی احترام بگذارند.

وی جامعه جهانی را به مسئولیت‌پذیری برای ملزم کردن اسرائیل به توقف تجاوزات خود در قدس و دیگر اراضی اشغالی فلسطین فراخواند. صبح امروز (یک‌شنبه ۲۳ می)، با گذشت تنها دو روز پس از اعلام آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه، ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست با حمایت نظامیان این رژیم به صورت غیرقانونی وارد مسجدالاقصی شدند. نظامیان اشغالگر چهار کارمند مسجدالاقصی را دستگیر کردند. ظهر  و بعد از ظهر امروز نیز شمار دیگری از شهرک‌نشینان به صورت غیرقانونی وارد صحن‌های مسجدالاقصی شدند
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین