کد خبر: ۲۷۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: متأسفانه فیلمی توسط افرادی در فضای مجازی منتشر و این دستگیری را به پلیس منتسب کرده، درحالی‌که پلیس هیچ نقشی در این دستگیری نداشته است.
ناطقان:  به نقل از فارس از دشتستان، فرهاد آراوند جمعه شب در جمع خبرنگاران در پی انتشار کلیپی در شبکه‌های اجتماعی مبنی‌بر دستگیری دختر جوان توسط مأمور پلیس اظهار داشت: مردی میان‌سال که اقدام به دستگیری خانم جوان نموده، شاکی خصوصی وی بوده که پس از صدور حکم جلب سیار از سوی مقام قضائی، به دلیل عدم آگاهی با قوانین شخصاً و بدون هماهنگی با پلیس، اقدام به دستگیری این خانم نموده است.

ماجرای کتک‌زدن یک دختر در برازجان چه بود؟- اخبار بوشهر - اخبار استانها  تسنیم | Tasnim


فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان ادامه داد: این مرد جوان به دلیل رفتار نامناسب و خلاف شرع، توسط پلیس دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه خانم جوان در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

آراوند عنوان کرد: متأسفانه فیلمی توسط افرادی در فضای مجازی منتشر و این دستگیری را به پلیس منتسب کرده، درحالی‌که پلیس هیچ نقشی در این دستگیری نداشته و با چنین اتفاقاتی برخورد قانونی خواهد کرد.
منبع: تابناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین