کد خبر: ۲۷۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: امروز تا روز پنجشنبه، در برخی از ساعت‌ها به سبب افزایش سرعت وزش بادهای شمال غربی بر روی خلیج فارس، دریا در سواحل استان به نسبت مواج و متلاطم خواهد بود.
ناطقان: محمد رضا انصاری افزود: طی این مدت، احتمال وقوع گرد و خاک نیز در برخی از نقاط استان دور از انتظار نخواهد بود.

وی بیان کرد: برای چند روز پیش رو تا پایان هفته دما در استان همچنان روند افزایشی دارد.

انصاری اظهارداشت: در ۲۴ ساعت گذشته دما در شهرهای اهرم دیلم، گناوه، خورموج، برازجان، عسلویه، کنگان و دیر به ۴۵ درجه سانتیگراد رسید.

وی گفت: ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و طی ساعت‌هایی از روز همراه با وزش باد و احتمال گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

انصاری ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ و در برخی ساعت‌ها بیش از ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

وی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و طی ساعت‌هایی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.

انصاری افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۲:۲۵ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۵:۰۵، مد دوم ساعت ۱۲:۰۵ و جزر دوم ساعت ۲۰:۱۵ خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین