کد خبر: ۲۷۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: هیچ یک از ملی پوشان والیبال به کرونا مبتلا نشده اند.
ناطقان: غلامرضا نوروزی در گفتگوی تصویری با برنامه «کادر فنی» شبکه تلویزیونی ورزش گفت: آخرین وضعیت ملی‌پوشان والیبال را به طور مستمر و دقیق پیگیری می‌کنیم و طبق اعلام دکتر افروزی، فیزیوتراپ تیم ملی والیبال سه تن از ملی‌پوشان به سرماخوردگی مبتلا شده بودند و خوشبختانه خبری از کرونا در اردوی تیم ملی نیست.

وی درباره سعید معروف هم گفت: معروف هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: برای ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی مجموعه اقداماتی در زمینه کرونا و سلامت آنها انجام شده و در حال انجام است از جمله اینکه بیش از ۳۰۰ ورزشکار و اعضای کاروان اعزامی به المپیک و پارالمپیک واکسن دریافت کردند. با وجود واکسیناسیون ورزشکاران همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

نوروزی درباره شرایط آرمین هادی پور، ملی پوش تکواندو گفت: در خصوص این ورزشکار هم جلسات متعددی برگزار شد و طبق خواسته خود ورزشکار انجام عمل جراحی پیش از المپیک منتفی شد و با اقدامات فیزیوتراپی برای المپیک آماده می‌شود و خوشبختانه در حال حاضر مشکلی ندارد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره بازگشایی اماکن ورزشی گفت: در این باره اقدامات لازم با همکاری و هماهنگی همکارانمان در وزارت بهداشت در حال انجام است از جمله تدوین دستورالعمل باشگاه‌های ایمن که احتمالا هفته آینده از طریق وزارت بهداشت به وزارت ورزش و جوانان اعلام خواهد شد که در این صورت بازگشایی‌ها طبق این دستورالعمل با رعایت کامل پروتکل‌ها و نظارت افسران سلامت و دانشگاه‌های علوم پزشکی، بازگشایی اماکن ورزشی صورت خواهد گرفت.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین