کد خبر: ۲۷۶۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
سخنگوی سازمان سنجش از آغاز ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ خبر داد.
ناطقان: فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی اظهار کرد: به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ می‌رساند که ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون از امروز (یکشنبه، ۲۳ خرداد) آغاز شد و تا روز یکشنبه، ۳۰ خرداد ادامه دارد.

پرونده تعویق کنکور‌ 99 بسته شد - کاماپرس

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

به گفته این مقام مسئول، دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته به همراه اطلاعیه تکمیلی ثبت‌نام در آزمون همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.

زرین آمیزی افزود: متقاضیان لازم است برای اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون و نوع پذیرش رشته‌های امتحانی با آزمون و یا براساس سوابق تحصیلی «بدون آزمون» دفترچه راهنمای مذکور را به دقت مطالعه کنند. آزمون آن دسته از رشته‌هایی که پذیرش آن‌ها بصورت «با آزمون» باشد در روز جمعه ۲۲ مرداد برگزار خواهد شد.

زرین آمیزی ادامه داد: همه متقاضيان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام، به پايگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند. با توجه به اينكه ثبت نام و انتخاب رشته در اين آزمون در يک مرحله انجام می شود، متقاضیان باید همزمان با ثبت‌نام، نسبت به درج رشته محل‌های تحصيلی خود در فرم تقاضانامه اينترنتی با توجه به رشته های اعلام شده در دفترچه راهنما، اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی غیرپزشکی دانشگاه آزاد و رشته‌های تحصیلی مهندسی بهداشت محیط دانشگاه آزاد، صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) متقاضیان و در سایر رشته‌های گروه پزشکی این دانشگاه (شامل: تکنولوژی اتاق عمل، بهداشت عمومی، علوم آزمایشگاهی و مامایی)، براساس آزمون صورت می‌گیرد.

زرین آمیزی ادامه داد: تاریخ، نحوه انتخاب رشته و همچنین کدرشته محل‌های دانشگاه آزاد، متعاقباً از طریق درگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه مذکور به اطلاع متقاضیان علاقه‌مند خواهد رسید.

اسامی رشته‌های با آزمون  شامل:

تکنولوژی اتاق عمل،   بهداشت عمومی، تکنولوژی پرتوشناسی، علوم آزمایشگاهی، مامایی، فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی

اسامی رشته‌های بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی:

شامل مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار، مهندسی بهداشت محیط، ساخت پروتز‌های دندانی، مدارک پزشکی، هوشبری، ایمنی صنعتی و محیط کار، برق، ساخت و تولید، صنایع چوب و کاغذ

سازه‌های چوبی، صنایع شیمیایی، کامپیوتر، مواد، معدن، معماری، مکانیک، نقشه برداری، شهرسازی، صنایع نساجی، مهندسی اجرای عمران، مهندسی آبیاری، مهندسی منابع طبیعی

 محیط زیست، پرورش طیور، پرورش گاو و گاومیش، تولیدات دامی، تولیدات گیاهی، جنگلداری، شیلات، چوب شناسی و صنایع چوب، علوم و صنایع غذایی، گیاه پزشکی، ماشین‌های کشاورزی، مرتع و آبخیزداری، بازیافت، آمار، آموزش ریاضی، آموزش دینی و عربی، آموزش راهنمایی و مشاوره، زبان انگلیسی، زبان و ادبیات فارسی، آموزش علوم تجربی، آموزش و پرورش ابتدایی، باستان شناسی، علوم ورزشی، تربیت معلم قرآن کریم، حسابداری، علوم انتظامی، علم اطلاعات و دانش‌شناسی، مدیریت، حقوق قضایی

 علوم ثبتی، تکنولوژی و طراحی دوخت، صنایع دستی، مرمت و احیای بنا‌های تاریخی، مرمت و احیای بنا‌های تاریخی، نوازندگی ساز ایرانی، هنر‌های تجسمی، طراحی پوشاک، علوم‌آزمایشگاهی‌دامپزشکی، بهداشت مواد غذایی، بهداشت مواد غذایی با منشاء دامی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین