کد خبر: ۲۷۶۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۳۰۶ کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه پلیس استان با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.
ناطقان: به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران انتظامی ایرانشهر، خاش و سراوان با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و گسترش چتر اطلاعاتی خود در جنوب شرق کشور به سرنخ‌هایی از فعالیت یک باند بزرگ و مسلح دست یافتند که نشان می‌داد، اعضای این باند مسلح، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از مناطق صفر مرزی با استفاده از خودروهای تندرو بارگیری کرده و قصد انتقال به داخل استان و مرکز کشور را دارند.

وی با اشاره به رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح توسط یگان‌های اطلاعاتی پلیس، عنوان کرد: همزمان پس از شناسایی خودروهای سوداگران مرگ در مسیرهای ارتباطی «خاش- ایرانشهر»، یگان‌های عملیاتی پلیس، منطقه را تحت نظر قرار داده که قاچاقچیان مسلح با مشاهده مأموران به صورت مسلحانه با آنها درگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه، اعضای این باند قصد فرار با محموله مواد مخدر را داشتند، عنوان کرد: پس از ساعتی درگیری مسلحانه با آتش پر حجم یگان‌های عملیاتی پلیس، سوداگران مرگ زمانی که عرصه را برخود تنگ دیده و متوجه شدند تاب تحمل در برابر تکاوران انتظامی را ندارند با رها کردن خودروهای خود به مناطق سخت گذر متواری می‌شوند.

وی افزود: در این عملیات طی بازرسی از سه خودروی ۴۰۵ و یک دستگاه پراید، یک تن و ۳۰۶ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سردار طاهری با اشاره به شناسایی قاچاقچیان متواری و تلاش برای دستگیری آنان، تصریح کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور اجازه نخواهد داد که قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد پلیس با آنان برخوردی قاطع خواهد بود.
منبع: مهر
برچسب ها: مواد مخدر ، سیستان ، کشف
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین