کد خبر: ۲۷۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف یک محموله بزرگ مورفین از یک دستگاه کامیونت در بزرگراه فتح خبر داد.
ناطقان: سرهنگ عبدالوهاب حسنوند گفت: به دنبال دریافت اخبار موثق از طریق گزارش مردمی مبنی بر قاچاق و ترانزیت مواد مخدر مرفین در پوشش بار تجاری، بررسی موضوع در دستور کار مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت و تحقیقات گسترده در این مورد آغاز و مشخص شد یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر مقادیر قابل توجهی مرفین را از استان‌های جنوب شرقی کشور تهیه و با استفاده از یک دستگاه کامیونت ضمن مخفی و جاساز کردن آن، از یکی از شهرهای جنوبی کشور به مقصد تهران در حرکت است.

وی افزود: با تجمیع اطلاعات به دست آمده و هماهنگی قضائی، گروهی از مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر، پس از چندین ساعت پایش و گشت زنی هدفمند در نواحی مختلف شهر تهران در نهایت، موفق شدند خودروی مذکور را در اتوبان فتح شناسایی و با دستگیری راننده، در بازرسی از خودرو، ۲۵۸ کیلوگرم مرفین کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایان به سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر هشدار داد: مأموران این پلیس در کلیه مسیرهای مواصلاتی، بیراهه و تمامی میادین و مراکز سطح شهر به صورت شبانه روزی حضور دارند و این محورها را به طور مداوم و مستمر تحت پوشش اطلاعاتی قرار می‌دهند و هر محموله‌ای از این مسیرها وارد تهران شود تحت نظر قرار گرفته، کشف کرده و متهمان آن نیز دستگیر می‌شوند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین