کد خبر: ۲۷۸۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
تیم‌های ملی عراق و امارات با وجود هم‌گروهی با ایران و کره‌جنوبی امیدوارند سهمیه جام جهانی قطر را کسب کنند.
ناطقان:  تیم ملی عراق همانند مرحله دوم انتخاباتی جام جهانی باز هم در گروه ایران قرار گرفت. عراقی‌ها سرچکو کاتانچ، سرمربی اسلوونیایی خود را به علت اختلافات مختلف از دست داده‌اند.

خط و نشان مربیان عراق و امارات برای ایران و کره‌جنوبی


رحیم محمد، مدیر فنی عراق در پاسخ به این سوال که آیا این کشور می تواند، نمایش قدرتمند این تیم در مسابقات کاپ آسیا ۲۰۱۹ را در مقدماتی جام جهانی هم تکرار کند، گفت: بازیکنان ما نسبت به سال ۲۰۱۹ باتجربه تر شده‌اند و مدت زیادی در کنار هم بازی کرده اند. الان هم زمان خوبی برای آماده سازی داریم و مطمئنم نمایش قدرتمندانه ای در این مرحله از مقدماتی جام جهانی خواهیم داشت.

او درباره وضعیت گروهی که تیم عراق در آن قرار دارد، گفت: ما جزو سه تیم قدرتمند گروه هستیم و فکر می کنم در این گروه دارای شانس خواهیم بود. از گروهی که در آن قرار گرفته‌ایم راضی ام و فکر می‌کنم همه چیز را در مورد تیم‌های گروهمان می دانیم.

امارات دیگر تیم حاضر در گروه است که سودای حضور در جام جهانی را در سر دارد و امیدوار است با برت فن مارویک، سرمربی هلندی که در سال ۲۰۱۰ نایب قهرمان جهان شد، به این مهم دست یابد. کمک مربی امارات در ابتدا در رابطه با درخشش علی مبخوت که در دور دوم مسابقات انتخابی ۱۱ گل به ثمر رساند و ستاره امارات بود، گفت: علی ۳۰ ساله است و در بهترین دوران فوتبالش است. او یک رهبر است که به تیم و سایر بازیکنان کمک می کند. برای او گل زدن مهم نیست و به تیم هم کمک می کند.

او در مورد احتمال صعود امارات به جام جهانی برای دومین بار پس از سال ۱۹۹۰ گفت: ما آماده هستیم. اخیرا چهار بازی انجام دادیم که هر چهار بازی را بردیم. فوتبال را هجومی بازی می‌کنیم که به ما اعتماد به نفس می‌دهد و برای مسابقات پیش رو  آماده‌ایم.

مربی امارات در مورد شرایط گروه تیمش گفت: اینکه در این گروه بسیار قدرتمند بخواهی اول یا دوم شوی چالش سختی است. کار سختی داریم اما از رقبا ترسی نداریم و شانس صعود به جام جهانی را داریم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین