کد خبر: ۲۷۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
نقشه شیطانی مرد مسافرکش برای زنان تهرانی به بهانه ازدواج سبب شد تا این زنان فریب نقشه‌های این مرد پلید را بخورند.
ناطقان:  سرکلانتر هشتم پلیس پایتخت از دستگیری سارقی خبر داد که در پوشش راننده تاکسی اینترنتی از ۴ زن تهرانی به بهانه ازدواج اخاذی می‌کرد.



سرهنگ محمدباقر قدم زاده سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: با مراجعه خانم جوانی به کلانتری ۱۰۸ نواب و اعلام شکایت وی، پرونده‌ای در خصوص خفت گیری توسط راننده تاکسی اینترنتی در این کلانتری تشکیل و مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی ماموران ما مشخص شد که متهم با ورود به یکی از مجموعه‌های تاکسی اینترنتی در قالب راننده اقدام به فعالیت می‌کرده است.

سرهنگ قدم زاده ادامه داد: متهم با سوار کردن خانمی جوان اقدام به طرح موضوع ازدواج کرده و در این باره فریب صحبت‌های متهم را خورده و به بهانه ازدواج با این فرد همکلام شده است.

وی گفت: متهم پس از جلب اعتماد این خانم از وی خواستگاری و پس از اینکه برای انجام مراسم خواستگاری به منزل این فرد مراجعه کرد، در فرصتی مناسب از غفلت شاکی استفاده و اقدام به سرقت جواهرات و اموال با ارزش آن‌ها کرده است.

سرکلانتر هشتم پلیس پایتخت بیان کرد: پس از اعلام شکایت شاکی، ماموران کلانتری ۱۰۸ نواب با انجام اقدامات فنی خود و استعلام شماره پلاک خودرو متهم توانستند مخفیگاه وی را در یکی از مناطق جنوبی پایتخت شناسایی و در یک عملیات پلیسی؛ متهم دستگیر شد.
قتل زن قزوینی توسط راننده تاکسی اینترنتی و همسرش!

وی با بیان اینکه متهم جواهرات و اموال سرقتی را به مالخر داده است، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا مالخر پرونده را شناسایی و دستگیر کنیم تا با کشف اموال مالباخته و برگرداندن آن به وی، پرونده را مختومه کنیم.

سرهنگ قدم زاده با بیان اینکه متهم سابقه دار نبوده و تازه وارد این جریان شده است، تصریح کرد: متهم دارای همسر و فرزند بوده که همگی خارج از کشور و در سوئد زندگی می‌کنند و شغل وی دندانساز تجربی است که متاسفانه وارد این جریان شده و با فریب بانوان اقدام به سرقت از آن‌ها کرده است.

سرکلانتر هشتم پلیس پایتخت خطاب به استفاده کنندگان از تاکسی‌های اینترنتی، گفت: در این پرونده مشخص شد که شاکی انجام کار‌های شخصی خود را به راننده سپرده و از این فضا موقعیتی ایجاد شد تا متهم از فرصت سوء استفاده کند، لذا شهروندان به هیچ عنوان به هر فردی اعتماد نکنند و انجام امورات شخصی خود را خودشان برعهده بگیرند.
منبع: صراط
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین